Ario

Ario Machine

Ario

Ario Machine

گروه صنعتی آریو ماشین جم ARIO Machine Jam به عنوان پیشرو در ارائه ماشین آلات صنایع چوب و فلز کشور، افتخار دارد نگاه متمایزی به روش های تولید و ساخت را به لطف عرضۀ پیشرفته ترین ماشین آلات، تکنولوژی ها و خطوط یکپارچه خلق کند و تبدیل به باور هزاران شرکت تحت پوشش خدمات گروه صنعتی آریو ماشین جم کرده است.

گروه صنعتی آریو ماشین جم نماینده انحصاری برندهایHOMAG – Trumpf – Felder – Schmalz. – Bürkle Höcker Polytechnik و Makor میباشد

این گروه صنعتی با توجه به رسالت خود هموار با مطالعه صنعت چوب و فلز اقدام به تامین و در مواردی تولید، سعی در برآوردن نیازهای ماشین آلاتی در سطح کشور را داشته است. از ابتدای تأسیس تا کنون این مجموعه در کمال افتخار درکنار صنعت گران محترم صنف های چوب و فلز بوده و امیدوار است بواسطه خدمات خود سهمی هرچند ناچیز را در آبادانی کشور عزیزمان ایران داشته باشد.

بایگانی
آخرین مطالب

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.